youre out

Hemma efter en heldag i uppsala med anna. Var så segt imorse då jag stresscyklade till tåget och endå så lyckades jag göra så att vi inte hann med första tåget.. Vi kom varjefall till uppsala och en finfin tröja fick hänga med hem. Dock så är jag väldigt mån om mina pengar nu när jag fått sparsjukan! Två mål med max hann jag också att trycka i mig, sitter alltid så himla fint. Nu ska jag ner och göra något att äta samt invänta idol. Igår lyckades jag sitta framför tvn prick åtta, då jag trodde att det skulle vara idol, och vaddå att jag blev besviken? Haha. PUSS

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej! Allt bra idag? Kram

2011-10-03 @ 09:15:59
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0