så var det tisdag

Hej. Jag lever! Okej, kanske inte så länge till för en massa skolarbeten raddas nu upp på kö och jag som jämt drar ut allt måste snart ta tag i detta. Min fina jacka hann jag inte kolla på idag så det får bli imorgon samt att jag bakat nya goda snickerskakor. Och en sak jag nyss fundera på är hur mycket kläder man igentligen har men som man aldrig ser? Varje morgon känns det som om jag har noll kläder att andvända, men i själva verket har jag hundra val? Säkert inte bara jag som har problemet men endå helt vrickat med tanke på att barn i andra länder knappt har kläder på kroppen. Nu ska jag ta och kika i nellytidningen jag fick hem för någon dag sedan. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0